Zasady dotyczące zwrotów
Zakupione obuwie możesz zwrócić w czasie 30 DNI od daty otrzymania przesyłki.
WYMIANA TOWARU
Wymiana towaru polega na dokonaniu zwrotu wybranego produktu i złożeniu oddzielnego zamówienia w celu rezerwacji towaru. Jeśli zamówiłeś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowany zamówieniem innego rozmiaru, skorzystaj z procedury zwrotu (patrz poniżej), a produkt w innym rozmiarze zamów w oddzielnym zamówieniu.
ZWROT TOWARU
INSTRUKCJA DLA KLIENTÓW ZAREJESTROWANYCH :
1. Zaloguj się do panelu klienta klikając w górnym prawym rogu strony "logowanie"
2. Wejdź w zakładkę ZWROTY i postępuj zgodnie z instrukcjami.
JAKO ZAREJESTROWANY KLIENT MOŻESZ SKORZYSTAĆ Z TANICH ZWROTÓW NADAWANYCH W PACZKOMACIE INPOST.
INSTRUKCJA DLA KLIENTÓW NIE POSIADAJĄCYCH KONTA KLIENTA :
1. Wypełnij formularz zwrotu towaru podając numer konta bankowego ( formularz zwrotu znajdziesz również w przesyłce z obuwiem)
2. Zakupiony towar wyślij wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem na adres sklepu dowolnie wybranym kurierem lub pocztą ( paczek za pobraniem nie przyjmujemy ).